środa, 29 października 2014

kryterium na przyjaciela :))

Jedziemy samochodem, spotykamy samotnie wędrującego pieska. Młody komentuje:

- zobacz, sam idzie, chyba nie ma przyjaciela...

- a może chciał dziś pospacerować sam - odpowiadam

- no może - rzecz Kropek

- a Ty masz przyjaciela? - podpytuję

- no mam [ tu wymienia kogo i co ;) ]

- a ja?? - pytam z nadzieją

- mamooooo, przecież Ty jesteś dziewczyną!!! - ripostuje

Odpadłam w przedbiegach ;)) Na szczęście potem dopisał mnie do listy mimo że jestem płci żeńskiej :))

2 komentarze:

  1. Ufff to miło, że jednak jesteś w jego łaskach :) No i takie trochę wyróżnienie bo przecież jesteś dziewczynką... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, że nie podeszłam do tego w ten sposób?! Kurna, jestem dopuszczona do zacnej paczki :)))

      Usuń