czwartek, 6 listopada 2014

dzieci potrafią zaskoczyć

Każdy rodzic wie, że dzieci, które już mówią potrafią zaskoczyć jakimś tekstem w najmniej oczekiwanym momencie i najmniej oczekiwanym miejscu. I to tak zaskoczyć, że człowiek nie wie, skąd dziecku się dany tekst wziął. Tak, dzieci mają to do siebie, że do pewnego wieku mówią wszystko co myślą bez jakichkolwiek ograniczeń. I to jest w nich piękne. Co nie zmienia faktu, że czasem nie wiadomo cóż ze sobą począć :)))

I tak oto, wczorajszego wieczora wracając od szwagierki wstąpiłam z Młodym na chwilę do dyskontu. Ponieważ to były szybkie zakupy, bo dosłownie potrzebowałam 3 rzeczy weszliśmy bez wózka, spiesznym krokiem. Młody dreptał za mną, ja co chwilę się oglądałam czy aby na pewno. W pewnym momencie młody idzie za mną i na pół sklepu rzecze:

- idę za Tobą i patrzę na Twoją pupę bo lubię patrzeć na pupy

Burak. Tak, ja strzeliłąm buraka. W tym samym czasie połowa obecnych wokół parsknęła śmiechem, druga połowa zdawała się być skonsternowana. I co tu Młodemu odrzec. W ogóle skąd u niego taki tekst?! No, milion osiem myśli na raz. Wszystko trwało ułamki sekundy. Ale powiem Wam, że szybszego przejścia do kasy jak wczoraj nie miałam :D

9 komentarzy:

  1. weszłam :P jak Mama Pietruszki rzecze, prawidłowy męski odruch :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To racja, ale nie spodziewałam się, że to aż tak szybko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha 100% facet
    Dobry tekst ja bym się śmiała, nie powiedział niestosownego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się śmiałam jednocześnie robiąc się czerwona jak burak :D

      Usuń
  4. Jak to mówią - natury nie oszukasz :))))

    OdpowiedzUsuń