środa, 3 grudnia 2014

Libster Blog Awards


To blog głównie o dialogach, pomysłach i wariacjach Młodego. Ale. Ale. Nadeszła wiekopomna chwila i zostałam nominowana do Libster Blog Awards. I to przez dwie osoby:) Dziękuję dziewczyny za to wyróżnienie :) Nie wiem jak to się stało, w końcu ja taka nieuczesana, niemalowana i generalnie nieubrana. Długo się zastanawiałam czy wziąć udział, bo łańcuszek szczęścia itp. Ostatecznie stwierdziłam, że korona mi z głowy nie spadnie a jak spadnie to poprawię i pójdę dalej :D (mogę nawet boso) No, ale żeby nie było, ubrałam najlepszy dres jaki mam i już biegnę (w trampkach, a jakże :D ) i wyjaśniam w czym rzecz :) No dobra, ubrałam jeansy :)
Zasady :)
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"

Pytania zadane przez Magdalenę z bloga Dziennik mamy
 1. Kolacja w domu czy w restauracji?
 W domu :)

2. Ulubiony pisarze i ulubiona książka jego autorstwa.

Nie potrafię wybrać ulubionego jednego autora. Kiedyś może byłoby to bardziej możliwe, ale teraz,  no nie umiem. Lubię Dostojewskiego. Polecam z całego serca „Idiotę” J A książka moja ulubiona, do której wracać uwielbiam to „Ludzie to wilcy”
3. Godny polecenia film lub serial który ostatnio oglądałaś?
„Wataha”
4. Wakacyjne w hotelu czy pod namiotem?
Zdecydowanie pod namiotem :)
5. Czy masz zwierzę w domu, jak tak to jakie?
Pies :)
6. Ulubiony sposób spędzania czasu z rodziną?
 Chodzenie po górach :) Ale generalnie wszystko, co razem jest super :)
7. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
Ludzi :)
8. Co najbardziej lubisz robić, gdy masz chwilkę czasu tylko dla siebie
W zależności od nastroju, gdy już tę chwilkę mam :)
9. Obowiązek domowy, którego najbardziej nie lubisz?
Prasowanie
10. Ulubione słodkości?
Czekolada żurawinowa - uwielbiam
11. Trzy cechy charakteru, które cenisz w innych najbardziej i trzy które Cię denerwują.
Cenię:  szczerość, empatia, wierność.
Denerwuje mnie: dwulicowość, plotkarstwo, złośliwość.

Pytania zadane przez Matkę Królów miłościwie panującą:

1. Motto życiowe.
„Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą”  jak również „Być zwyciężonym i nie ulec to zwycięstwo, zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska”
2. 3 życzenia do złotej rybki
Zdrowie, rundka WRC, dom w górach
3. Podróż marzeń odbyłabym do…
      Nowej Zelandii
4. Osoba, która jest dla mnie wzorem to…
      Chyba takiej nie ma.
5. Najważniejszy dzień w moim życiu to…
Dzień narodzin mojego syna
6. Gdybym mogła coś zmienić w moim życiu byłoby to….
      Nic :)
7. Sposób na udany wieczór...
      Nie ważne co i gdzie, ważne z kim
8. Film wszechczasów
      Jak tu się zdecydować…. 
9. Książka wszechczasów
      Nie jestem w stanie wybrać jednej :)
10. Piosenka wszechczasów
      Podobnie jak z książką, nie umiem wybrać jednej
11. Piszę blog, ponieważ…             
 ..chcę by mój syn miał pamiątkę a przy okazji trochę frajdy dla mnie i wszystkich, którzy lubią to czytać. Jest to również informator powiedzonek Młodego dla rodziny 

Trochę to jak łańcuszek szczęścia, których zwykle nie popełniam no ale uległam :)) Trochę to też jak "złote myśli" z podstawówki :) (pamiętacie?!) :))
 Moje pytania: 
1. W dzieciństwie, moja mama najczęściej powtarzała, że..
2. Boję się..
3. Cztery kółka, które najbardziej mi się podobają
4.Najgorsza potrawa jaką zrobiłam to
5. Serial, który śmieszy
6. Nerwica natręctw u mnie objawia się w ..
7.Jako mały człowiek, najgorszy potwór, stwór, postać jaki wymyśliłam, wyobraziłam sobie to..
8. Kawa czy herbata? Jaka?
9. Najlepszy sposób spędzania wakacji, wyjazdów
10. Dziecko nauczyło mnie...
11. Koncert na jakim chciałabym być czy też najlepszy na jakim byłam..

Nominuję:
On, Ona i KTM
Calineczka
Zwykła Matka
2 młode matki
Luxusowa
Siema Kaczor
Kiedy mama nie śpi
Mommy to be 
JJ's Diary
Super dzieciaczki

Dobrej zabawy, ciekawa jestem Waszych odpowiedzi :)


11 komentarzy:

  1. Ooo ja też lubię Dostojewskiego :) I też marzę o domku w górach...
    Taki niby łańcuszek, a tyle się można dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Niby nic a tu można się cudów dowiedzieć :))

      Usuń
  2. Piękne motto życiowe:). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada żurawinowa?! Mniam, tez chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam na Twoje pytania. ;)
      http://kiedymamaniespi.blogspot.com/2014/12/kilka-sow-o-mnie-czyli-liebster-blog.html Zapraszam. :)

      Usuń
    2. Jak kupię kolejną żurawinową to obiecuję że się podzielę :))) Zaraz poczytam odpowiedzi :-))

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację, odpowiedziałam już na pytania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie jadłam czekolady żurawinowej, muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie :) Ja bez niej nie mogę żyć odkąd ją odkryłam :)

      Usuń