czwartek, 11 grudnia 2014

porządki świąteczne :)

Na zajęciach w Akademii Przedszkolaka tematy świąteczne. Część zabawowa dotyczyła porządków świątecznych. Zabawy były na niby czyli dzieci zbierały na niby rozrzucone zabawki, na niby ściągały firany itp itd. Kupa śmiechu i zabawy :)) Młody skomentował:

- Pani, a mama ścierała kurze z okna w łazience

W sumie można tak powiedzieć, że mycie okien to ścieranie z nich kurzu :D

:-)))

Na części plastycznej Młody wykonał przepiękną kartkę świąteczną. Jestem zaskoczona, że tak niewielką ilością materiału można wyczarować takie cudo :) Prawda, że cudne? :)

16 komentarzy:

  1. prawda, prawda :) a najlepsze jest to, że wykonane małymi raczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, jestem pod wrażeniem talentu :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też, jak pisałam - nie spodziewałam się że można takie cudo zrobić z tak niewielu materiałów :)

      Usuń
  3. fajna kartka, az szkoda wyslac.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i super pamiątka, Młody ma talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapialiśmy ze wzoru od Pani prowadzącej :))

      Usuń
  5. Super karteczka :)
    Bardzo spodobał mi się Twój blog więc nominowałam Cię do Liebster blog award mam nadzieję, że lubisz tego typu zabawy.
    Jeżeli masz pytania serdecznie zapraszam tutaj http://mojalenka.pl/wyroznienie-blogowe-liebster-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już brałam udział w tej zabawie ale może się jeszcze zbiorę :)

      Usuń
  6. Nic tylko pogratulować talentu! Jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Niestety nie ma go po mnie hahah :))

      Usuń