środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt :-))

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia życzymy spokoju, radości, przytulania, bycia ze sobą. Niesamowitych budowli z lego czy innych fajnych klocków, szybkich rajdów samochodowych, wspaniałych herbatek z lalkami, strzelania goli, kolorowania, malowania, wycieczek pociągami, autami, rowerami, wózkami z lalkami. Życzę także dobrego sernika, pierogów i ... no właśnie.. i co kto lubi  :-))
I nie, nie pójdzie w cycki :-)
 Dobrej kawy, herbaty i kakao.
Skupienia.
Wspólnie spędzonego czasu, spaceru, zabawy.
Życzę Wam by w Wigilijny poranek pierwszą myślą nie było "o matko muszę jeszcze zrobić to i to" Tak samo  w pozostałe dni :)) 
Uśmiechu :-)
Pogody ducha :-)

Wesołych Świąt :-)
życzy 

Kropkowo :)))

18 komentarzy:

  1. Dobrych, radosnych Świat dla Was. Pogody ducha, wiary i nadziei. I miłości po pas :)))). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie choć już "po" ale wiem, że wiesz że życzyłam :D

      Usuń
  2. Tobie również życzę Pięknych Świąt spędzonych w gronie rodziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez zyczę duuuuuzo radości, spokoju, zdrowia i usmiechu, spacerów ( o ile przestanie w końcu deszcz padać!) i mnóstwo pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O chyba się spełniło, powoli przestaje się ruszać haha :)

      Usuń
  4. A jak tam chcę żeby mi poszło w cyce, są mniej wystające niż moje łopatki na plecach :P! Wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też bym chciała, ale kurna, nie ma co się oszukiwać.. :D

      Usuń
  5. Dziekuje!
    wesolych rowniez dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, w cycki tez troszeczkę pójdzie. ;)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Was takie były :-)

      Usuń