niedziela, 11 stycznia 2015

Dobre myśli :-))

 W piątek wieczorem była u nas burza. Tak, najprawdziwsza. W styczniu. W międzyczasie hulały wiatry że hoho. W wyniku powyższych chyba wywiało nam internet w siną, siną dal. W sobotę się pojawił a potem znów zniknął. Nie było aż do dziś. Znaczy był, ale ja myślałam, że nie było. W swym wspaniałym geniuszu sprawdzając router za pierwszym razem poluzowałam kabel, nie sprawdziwszy go za drugim razem. Tylko ja mogę być taka genialna. Mąż mój mnie oświecił. Co ja bym bez niego uczyniła?! :)))

Dziś będzie trochę o mnie :) W ostatnich dniach zostałam nominowana przez trzy dobre dusze: PCOS, Monikę Grudzińską i Ogarniam Wszechświat do "Dobrych myśli", które polegają na opisaniu, jakie to myśli są dla mnie dobre i wywołują uśmiech :)))

1. Młody
On jest dla mnie jedną wielką, dobrą, uśmiechniętą i pozytywną myślą przez cały czas :) Uwielbiam jego uśmiech, rozmowy z nim, dotyk, przytulanie, sposób bycia, pomysłowość. Jego całego kocham najbardziej na świecie :) Jak ja żyłam wcześniej? No naprawdę nie wiem :)

2. Mąż
Mój mąż to jest mój osobisty bohater w każdej dziedzinie i w ogóle. Jest wspaniałym człowiekiem, który stąpa trochę bardziej twardo po ziemi niż ja, ale z uśmiechem znosi i akceptuje moje szaleństwa i "dzikość" :) Zawsze mogę na niego liczyć, mam w nim wsparcie, kocha mnie - ja jego, razem mamy "mambę" :-) (Choć nie ukrywajmy, że czasem potrafi mnie wkurzyć - pewnie tak samo jak i ja jego ;) )

3. Ludzie
Przyjaciele, rodzina, znajomi. Wszyscy Ci, których kocham i ubóstwiam, z którymi wiele się wiąże. Tak, wywołują mój uśmiech.

4. Góry
Kocham góry i z całą powagą mogę oświadczyć "w górach jest wszystko to, co kocham". Uwielbiam aktywny wypoczynek, wspinaczkę na szczyty. Uwielbiam to zmęczenie, które towarzyszy wspinaniu na wyższe szczyty. Uwielbiam te widoki, ten zapach lasu, naturę. Uwielbiam tę w niższych partiach gór, tę w Beskidach jak i te surowsze - w Tatrach.

5. Motoryzacja
Uwielbiam jeździć samochodem. Już nie chodzi o pokonywaną drogę, ale o sam fakt tej maszyny, jej działania, funkcjonowania i nią kierowania. Nie ukrywam, że mam fioła na punkcie niektórych samochodów, rajcują mnie jako maszyny, serio. Lubię bardzo rajdówki, rajdy samochodowe, te z klasy WRC chyba bajbardziej ale żadną nie wzgardzę :)) Uwielbiam motocykle, ale nie tzw. ścigacze ale choopery i cruisery. Nie mam jeszcze prawa jazdy kat. A, ale będę mieć. Będę też kiedyś pyrkać sobie motocyklem moim wymarzonym czująć wiatr we włosach. Tak, na pewno :)

6. Muzyka
Są takie utwory, które wywołują uśmiech. Są takie, bez których nie mogłabym żyć. W ogóle, bez muzyki byłoby mi ciężko :)

7. Wspomnienia
Jakieś konkretne, dane sytuacje. Kiedy bym nie pomyślała, zawsze się uśmiechnę :)

8. Niespodzianki
Nie wytworne, wielkie, ale takie najmniejsze, sprawiają mi radość jak małemu dziecku i zawsze wywołują uśmiech :-))

9. Gadżety
Oj, zawsze wywołują uśmiech :)))

Nie będę nominować nikogo imiennie, zapraszam każdego, kto ma chęć wzięcia udziału :) Bardzo chętnie poczytam :-)))




18 komentarzy:

  1. 7/9 odpowiedziałabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze! Masz wspaniałe dobre myśli. Uśmiech pojawił się na mojej twarzy
    Bardzo ciepłe i pozytywne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywne mysli :) milo czytac :)
    1 i 2 identycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy odpowiedzieliby tak samo w pierwszych dwóch :)

      Usuń
  4. Jesteś bardzo pozytywnie nastawioną do życia osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, zgadza się, raczej ze mnie osoba pozytywna i optymistka, choć i to życie i czas weryfikują, ale staram się :) Miło to się czyta :)

      Usuń
  5. Gadżety- takie kobiece owszem, motoryzacja- chyba, że mamy na myśli rower :P, góry- ewentualnie w postaci wydm :P, ale pod całą resztą podpisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, ciekawe, lubię takie porównania poniekąd, to uświadamia jakie jesteśmy różne i dzięki temu fajne :))

      Usuń
  6. Ależ tych pozytywnych myśli u Ciebie, można się w nich ogrzać... Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Duzo tych pozytywnych myśli - tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię "niespodziewanki" ;-) Mąż jakby przeczytał, co piszesz na jego temat, to chyba by się zaczerwienił ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przeczyta, nie wiem czy się zarumieni ale na pewno będzie mu miło :)))) Prawda, mężu ? :)))

      Usuń
  9. fajne te Twoje dobre myśli...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak się skusiłaś ;) Dobrze się trochę podładować pozytywną energią. U nas też była burza w piątek i rwało sieć

    OdpowiedzUsuń