wtorek, 13 stycznia 2015

Majsterkowicz :)

Młody od zawsze lubi majsterkować z tatą. Tak, od zawsze. Jak mieliśmy latem remont to właśnie on najwięcej latał ze śrubokrętem, młotkiem (dostał od dziadka taki malutki ale prawdziwy w spadku po mnie, bo ja się nim bawiłam jak byłam mała) i pędzlem malując z nami ściany. Wczoraj tata Młodego grzebał trochę w kompie, czego Młody nie mógł przepuścić. Od razu wypytał o wszystkie części i podzespoły, co do czego, co jak się wyjmuje i aktywnie brał udział w naprawie :))

W pewnym momencie tata mówi do Młodego:

- tam palców nie wkładaj, bo nie wyciągniesz

- wiem, już próbowałem - odparł ze stoickim spokojem Młody

:)))


28 komentarzy:

  1. skądś to znam, :) u mnie córka uwielbia pomagać przy wszelkim majsterkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to świetna sprawa, sama pamiętam, że od najmłodszych lat chodziłam wszędzie z tatą i za tatą :))

      Usuń
  2. Słowem - uczeń przerósł mistrza :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, żeby wiedziała :)) Czasem takie cuda młody robi, że my nie wiemy jak to zrobić, np podzielił nam na laptopie widok na dwa ekrany. Jak? Who knows :D

      Usuń
  3. Oczywiście u nas to samo. Faceci tak mają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wiem, już próbowałem."
    Dosłownie, you made my day! :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo najlepiej uczymy się na własnych błędach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, juz probowale :). I jednak dal rade wyciagnac :). Nie ma rzeczy nie mozliwych dla Twojego dziecka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że dla większości dzieci, jak nie dla wszystkich :))

      Usuń
  7. Czasami ten poznawczy zmysł dzieci mnie przeraża...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że dogadałby się z moim Miśkiem. Zaraz by to wzięli na warsztat i rozbroili hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jednak się udało, Tata ma pewnie za grube palce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. któż to wie :)) Pełnia możliwości :)

      Usuń
  11. Ooooo gwarantuje, że moi chłopcy to by chetnie powkładali i powciskali paluszki tam gdzie można choc troszkę pomajsterkować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że chłopak ciekawy świata! ale w miarę młodego zainteresowania warto też przypomnieć o bezpieczeństwie podczas takiej "pracy"

    OdpowiedzUsuń