środa, 11 marca 2015

mały spryciarz

W niedalekiej przyszłości czeka nas remont pokoju Młodego. Zasłużony już. Młody wie czym to pachnie, bo zeszłego lata aktywnie uczestniczył w remoncie dużego pokoju i kuchni. Ma swoją mini miarkę, mini młotek i działa skutecznie, także w końcowej fazie - pędzlem po ścianie. Nie poprawiamy :-)) Tak więc zaczęły się może trochę żmudne wycieczki po budowlanych marketach ale także sklepach meblowych itp. itd. Podpytuję Młodego, które mu się meble podobają, które nie. Dochodzimy do biurka. Młody wybierał raz jedno, raz drugie (i wcale nie chodzi o kolor ale o model, czyli ilość szufladek itp). W końcu mówię:

- a może Ty chcesz dostać to biurko od taty? - pytam nieco podstępliwie

- no, lubię biurko taty. Ale razem z komputerem??!!!! - odpowiada rezolutnie

No taaaa, a za kilka lat subaru :D

Na szczęście Młody jest dzielny, znosi wszystkie wojaże odnajdując się doskonale, z wszystkiego robiąc poniekąd zabawę :-)) Nie ukrywam, że ja również się dobrze bawię :)))

28 komentarzy:

  1. Ba, bo biurko bez komputera jest niepotrzebne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, po co ma zajmować miejsce :D

      Usuń
  2. Na co mu biurko bez komputera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biurko bez komputera? Już takich nie produkują... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te dzieciaki! Zawsze potrafią dobrze wszystko ująć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry, na biurku musi być komputer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biurko bez komputera przecież nie ma sensu :)

      Usuń
  6. Ech, nie lubię remontów, a już niedługo będziemy robić pokój dla Małej... to będzie zabawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet lubię remonty, ale samą pracę :) Lubię tworzyć, skręcać, przybijać, ciąć, malować. Nie lubię łażenia po sklepach i wybierania, to mnie zdecydowanie męczy :)

      Usuń
  7. Bardzo rezolutnie to rozegral ;) Ja uwielbiam robic zakupy w takich sklepach, ale nie wiemdlaczego moj maz zawsze zapomina wtedy portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam w fazie wyboru i decydowania, łażenie po sklepach mnie męczy, nawet po tych z ciuchami :))

      Usuń
  8. Po co komu biurko jak nie ma na nim komputera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on zdaje się nie wie, do czego może służyć :D

      Usuń
  9. Też uważam, że biurko bez komputera jest bez sensu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez myślę, że jak biurko to koniecznie z komputerem xD
    Lub jak to mówi moja bratanica: "z komputrem" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaaa, co za czasy :-)) Ja bym się cieszyła że w ogóle biurko mam :D

      Usuń
  11. chłopak preferuje 2 w 1:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha... no jak biurko w spadku to chciał i gratis do tego.. ;-) U nas remont był 1,5 roku temu u dzieciaków a już bym tam pozmieniała ;-)

    OdpowiedzUsuń