poniedziałek, 30 marca 2015

niektóre rzeczy są oczywiste

Stoimy przy kasie w sklepie. Wcześniej Młody prosił mnie, czy mogłabym kupić mu czekoladę. Zgodziłam się. Po drodze znalazłam jeszcze takie małe czekoladowe kulki, każda zawinięta osobno w sreberko. Też wzięłam. Przy kasie Młody dopiero ów kulki przyuważył mówiąc:

-jacie mamo, to też dla mnie! dziękuję !

 - skąd pewność, że to na pewno dla Ciebie? Ty prosiłeś o czekoladę - mówię

Na co Młody z chytrym uśmieszkiem:

- no przecież Ty sobie tylko tak zażartowałaś, to dla mnie oczywiście {i tu następuje rozbrajający uśmiech}

No przecież ;)))

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no właśnie kurna, to wcale nie takie oczywiste, ale Młody potrafi mnie prześwietlić i wie kiedy żartuję a kiedy nie :)

      Usuń
  2. Dobrze znamy do "no przecież..." :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, chyba nie ma nikogo kto by nie znał :-)

      Usuń
  3. Jak On Cię dobrze zna :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze nas znają nasze dzieci :D
    http://zapiskicodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywista oczywistosc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ba :) jakby mogło być inaczej.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak mogłabyś dla siebie kupić czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie? To w ogóle nie może się zdarzyć :)

      Usuń
  8. ach te Maleństwa, zawsze znajdą sposób ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamo! To oczywista oczywistość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w ogóle mogłam tak żartować! Hańba! :D

      Usuń
  10. Taki sobie w życiu poradzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I mama sie zgodzi na wszystko ;) u nas niestety ja podbieram młodemu słodycze. Już czekam co dostanie od zająca :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, bardzo słusznie. Nie ukrywam, że czynię podobnie. Choć w sumie najwięcej to podbiera tata :D

      Usuń
  12. hehe, jeszcze kilka lat i powie, że musi zjadać wszystkie czekoladki, żeby dbać o Twoją figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NA szczęscie ja aż tak o nią nie dbam :P :D Choć kto wie, kto wie :-)

      Usuń
  13. Spostrzeżenia Młodego coraz trafniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tekst Mlodego znacznie poprawil mi humor szpitalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się choć trochę przyczynić przekazując na piśmie jego teksty :-)

      Usuń
  15. Ahh i jak tu się oprzeć takiemu uśmiechowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się, po prostu nie ma takiej opcji :)

      Usuń