czwartek, 2 kwietnia 2015

do garów

Rozmawiamy z Młodym o samolocie. Młody objaśnia mi, co czego służą guziki w kokpicie samolotu, który sobie wyobraża. Tłumaczy z najdrobniejszymi szczegółami. Doskonale pamięta, co wymyślił wcześniej i gdzie to się znajduje. W końcu Młody oświadcza:

- ale wiesz, to jest taki specjalny samolot, tylko dla chłopaków!

- jak to? a ja? Ty z tatą będziecie latać a ja? - podpytuję

- nie martw się, będziesz mogła nam ugotować obiadek!

No tak, kobiety do garów. Mój jest ten kawałek podłogi.
:-)

32 komentarze:

  1. Kazda rola jest wazna- a juz nadwornego kucharza lotnikow zdecydowanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :-))) Choć nie odebrałam tego w ogóle w negatywnym znaczeniu :-)

      Usuń
  2. Każdy ma swoje miejsce :) chyba trzeba młodego uświadomić , że są tez i Panie pilotki :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ on to doskonale wie, chodzi bardziej o coś tylko z tatą ;))

      Usuń
  3. Właśnie, Zwykła Matka ma rację! Mój mały mówi na mnie "kapitanko" ;) walcz o swoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam, nie chodzi o to, że on nie wie, że dziewczyny mogą robić to samo co chłopacy tylko bardziej o coś tylko męskiego czyli jego i taty :-) W końcu nie od parady jestem również głównym mechanikiem w jego parku serwisowym itp itd :-)

      Usuń
  4. Widocznie jesteś wspaniałą kucharka, więc lepiej żebyś została na miejscu.
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A może na stewardessę byś się nadawała, w końcu podaje posiłki ale jest na pokładzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, mogłabyś chociaż być stewardessą;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś bardzo ważną funkcję, bez obiadu Młody przecież nie mógłby być pilotem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grunt, że masz przydzielone konkretne zadanie równie ważne co ich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz mi skąd się to u tak młodych dzieci bierze... ? a ja nadal wierzę, że ze stereotypami można walczyć :)

    Pozdrawiam, www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem, sama często się nad tym zastanawiam :-)

      Usuń
  10. Musisz dobrze gotować :) kucharka tez potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mnie to oceniać, ale może, może :D

      Usuń
  11. Kucharz zawsze jest najważniejszy :-D
    Tak więc nie martw się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest prawda :-)) Nie martwię się, rozumiem też potrzebę, że coś jest dla nich, w sensie chłopaków. Cóż, trzeba jakoś z tym żyć :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Po czasie, ale zawsze :-) Nie miałam czasu na włączanie komputera :)

      Usuń
  13. hehe no tak typowy facet! Wesołych Świąt i żebyś znalazła chwilę tylko dla siebie skoro faceci razem będą latać samolotem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czas dla siebie - bezcenne - nawet w powietrzu :D

      Usuń
  14. Ja tam bardzo bym sie cieszyla z takiego rozwiazania. Panicznie boje sie latac! Ps. Dziekuje za dobre slowo i modlitwe. Jestesmy juz w domu i czujemy sie znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do usług :-)) Cieszę się, że mogłam wesprzeć :)

      Usuń
  15. Musisz potem o to zadbać, żeby jednak syn wiedział że takie podziały są bardzo niesprawiedliwe :P. W końcu najprawdopodobniej wychowujesz go na męża dla innej kobiety;)

    P.S ja tam latać nie znoszę, boję się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbać nie muszę bo on wie. To chyba chodziło o czas z tatą :-)) W sumie to ja też się boję latać :)) Ale chyba dotknęło mnie to pominięcie ze względu na płeć. Jednak. :D

      Usuń
  16. Padam z Jego tekstów normalnie!
    Od razu tekst mojego kolegi mi się przypomniał o tym, ze kobiety mają mniejsze stopy, żeby mogły stać bliżej zlewu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buhhahahahah ale dowcipny :D dobrze, że ja mam wcale nie takie małe :D

      Usuń