poniedziałek, 20 kwietnia 2015

pocieszenie

Młody kocha samochody całym sobą. Jeśli zdarza się, że tata wraca do domu z firmy jakimś samochodem, Młody musi wejść do środka, pokierować, dowiedzieć się gdzie się włącza światła, awaryjne, gdzie klimatyzacja, radio, zagląda chętnie pod maskę i oczywiście MUSI się przejechać za kierownicą u taty na kolanach małe kółeczko :-) Tak, to na pewno będzie rajdowiec  czy kierowca zawodowy, jestem tego pewna :)
Ostatnio taka sytuacja też miała miejsce. Przychodzi dziadek i mówi, że widział i pytał czy było fajnie. Młody chcąc by dziadkowi nie było przykro, że nie jechał rzecze:

- no ale wiesz, to auto było bardzo zniszczone, miało dziury i w ogóle nie miało radia

:D

Dziadek dopytuje o szczegóły, na koniec o przejażdżkę czy jechał z tatą "małe kółko" by pokierować, na co Młody od niechcenia:

- no jak już chciał to jechałem

:D :D :D

Zapomniał dodać, że głównym zainteresowanym był właśnie on :-)))) Ale czego się nie robi by dziadkowi nie zrobić przykrości i by nie żałował :))))

Ps. Wczoraj miałam urodziny, chłopaki składają życzenia, z minitortem, świeczkami, kwiatkami, głośne sto lat. Miłe to że ja nie mogę! Kosmos :)) Młody pytał ile mam lat, kiedy usłyszał zrobił wielkie oczy mówiąc:

- o jacie!!!!!! Nie wiem czy do tylu policze!!! A ja mam tylko 4 :D

i zadowolony odleciał w podskokach :-))

No cóż, starość nie radość, młodość nie wieczność :))))

Miłego dnia :-)

44 komentarze:

  1. Wszystkiego naj! Każdy kiedyś miał te kilka lat..pamiętam jak mi się wydawało, że jak ktoś ma 20 lat to już jest bardzo,bardzo stary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Prawda? Dla mnie 31 to był kosmos, a teraz? Młodość, Pani, Młodość :D

      Usuń
  2. hahaha... Jakie on ma wielkie serce i sprytny rozumek ;)
    Sto lat! Skoro nie da sie policzyc do tylu to pewnie sedziwy juz ten wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)) Dla 4-latka każdy wiek chyba jest sędziwy :D

      Usuń
  3. ! 100lat !!! Spoznione ale szczere zyczenia: spelnienia marzen!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)
    Trochę spóźnione, ale nadal szczere ;)
    Ha ha no zlitował się chłopak :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-))
      Młody zawsze ma na względzie dobro innych :)

      Usuń
  5. A się uśmiałam :D
    Młody ma dobre serduszko, nie chciał, żeby dziadek się zasmucił :)

    A Tobie życzę sto lat! Zdrowia przede wszystkim, bo przecież to najważniejsze, a pociechę z syna już masz i oby jeszcze częściej wywoływał uśmiech na Twej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młody dba o wszystkich :-)
      Dziękuję za piękne życzenia :)

      Usuń
  6. nie wiem ile tych lat skończyłaś, ale życzę ci kochana by wszystkie kolejne było tylko szczęśliwe i przepełnione tak miłymi chwilami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat!!!!
    Ach Ci mali spryciarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-))
      Taaa, potrafią człowieka zawsze zdziwić ;)

      Usuń
  8. Samych pięknych chwil i....dużo poczucia humoru! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego, i żeby synek jak najwcześniej dał radę doliczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      On doliczyć umie, tylko się drażni, ze to TAAAK dużo :)

      Usuń
  10. Sto lat! :) Zawsze jak widzę wielkie oczy podczas oznajmiania ile mam lat, szybko przebijam to wiekiem dziadków i pra, przy nich jestem wciąż taka młoda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa dobra strategia :)) Muszę wypróbować :-)

      Usuń
  11. Wszystkiego najlepszego :* pamiętaj, że masz ciągle 18lat a reszta to po prostu zdobyte doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz :-) Człowiek to sie uczy całe życie :)

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego :* Mój Misiek też taki fan motoryzacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni po prostu tak mają :-)))
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. Sto lat Sto lat! Mój synek mówi odkąd skończył 1,5 roku mówi, że ma 4 więc ja też postanowiłam się trzymać tej zasady, że od kilku lat zegar stoi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Czyli zaginacie czasoprzestrzeń hihi :-)

      Usuń
  14. No to wszystkiego najlepszego, samych szczęśliwości ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz spóźnione, ale 100lat kochani

    OdpowiedzUsuń
  16. Młody wymiata :))
    A Tobie wszystkiego, co najlepsze życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas też dzisiaj była wymiana zdań taty z Myszką na temat samochodów. Oglądali "Motor" i tatuś spytał Myszkę, który samochód podoba się jej najbardziej, Myszka pokazała jakiś samochód (ja się nie znam) i spytała czy tata go kupi, odpowiedział, że ie bo nie ma tyle pieniędzy, Myszka pokazała jeszcze kilak innych modeli na które tatę też nie było stać. W końcu tatuś pokazał jakiś samochód i powiedział, że może na taki miałby pieniądze, na co Myszka powiedziała "ten jest najładniejszy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany! Aż miękną kolana. Cudowności! Wspaniała Myszka :)) Ja bym pewnie miała "świeczki" w oczach :)

      Usuń
  18. Najlepsze życzenia! Młody jak zwykle w formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-))
      Taak, to się chyba nigdy nie zmieni:)

      Usuń
  19. Nie życzę Ci "Wszystkiego najlepszego", ale jednak Ci pożyczę (a nie użyczę:)):
    Czasu dla Siebie,
    Inspiracji,
    Zachwytu (chociażby to była usłyszana melodia, cytat, rozmowa...);
    Ludzi w okół
    Odwagi do marzeń i przekuwania ich plany, a plany w rzeczy_oczywistości...
    PS. Mam nadzieję, że nie zdezaktualizują się, przepraszam, że z poślizgiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważny czas.. :) Dziękuję pięknie :-))

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego.

    Młody wykazał się duża wrażliwością w stosunku do dziadka, fajnie, że niechciał mu zrobić przykrości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Młody zawsze dba o innych :)

      Usuń