wtorek, 7 kwietnia 2015

sto lat! :-)

4 lata temu o godzinie 8:55 przyszedł na świat Młody Człowiek :-) Ważył 3900 i mierzył 58 cm :-) Kawał chłopa :-)))

 Od tamtej chwili w moim, naszym życiu zmieniło się wszystko. Na dobre. Na lepsze. Dokładnie  4 lata temu wszystko się przewartościowało, właśnie wtedy stałam się najszczęśliwszą mamą na świecie :)
Nigdy nie zapomnę dotyku jego skóry, zapachu, pamiętam to, jakby to było wczoraj. Tak, dokładnie pamiętam to uczucie :-)

EDIT: To jest zdjęcie tortu z kartki, którą Młody dostał :-))) Ja taka zdolna nie jestem :D

Nie wiem kiedy ten czas minął, każdy dzień czyni nas starszymi. Nie sądziłam, że nieprzespane noce mogą uczynić mnie lepszą. Nie wiedziałam, że miłość do kogoś może tak mocno chwytać i rozsadzać serce. Codziennie dziękuję Bogu za cud, jakiego mogłam i wciąż mogę doświadczać. Za te małe rączki obejmujące moją szyję, za piękne, ufne oczka skierowane w moje, za prostotę w budowaniu więzi, bezinteresowność, która objawiła się pierwszego dnia u tego Małego Człowieka. Każdy jego uśmiech raduje moje serce, a wierszyk wypowiadany przez niego "mamo, mamo, coś Ci dam..." powoduje, że fruwam w chmurach :-)
Tyle wspomnień, pięknych chwil za nami, jeszcze więcej przed nami :-)

 Każdego dnia jestem dumna :-)

Dziś Młody ma już 4 lata! Jest poważnym mężczyzną :) Można z nim porozmawiać na każdy temat. Codziennie jestem pod wrażeniem jego osoby. Zaskakuje mnie każdego dnia. Sto lat słońce moje! :*:*:* 

Impreza urodzinowa w sobotę, ale już dziś pozwoliliśmy sobie na małe urodzinowe szaleństwa i oczywiście prezent :-))) Radość Młodego - BEZCENNA :)))
Rower Młody wybrał sobie wcześniej sam, choć nie miał pojęcia, że go kupiliśmy więc radość była ogromna
:-)

57 komentarzy:

  1. :) najserdeczniejsze zyczenia dla Mlodego, gratulacje dla Rodzicow!!
    Nie dziwie sie, ze Mlody sie cieszyl - takie prezenty!!
    Torcik smaczny?? Wyglada bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-)
      Właśnie tort jest tylko na zdjęciu kartki, którą Młody dostał, tak mi się spodobało, że wykorzystałam :))

      Usuń
    2. a wyglada jak prawdziwy :))

      Usuń
    3. hihi :-)) Chciałabym być taka zdolna :D

      Usuń
  2. Miej Bartło najlepsze, najpiękniejsze, najzdrowsze chwile w życiu, a Dla Rodziców radości z rodzicielstwa, i również chwil dla Siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najmocniejsze życzenia dla synka !!! Sto latek uśmiechu na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko ujęłaś w słowa :)
    Wszystkiego najlepszego dla Młodego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Bartusia :-) Samych słonecznych dni, mnóstwa kolejnych cudownych pomysłów na co dzień i góry prezentów :-* :-* :-*
    Och leci ten czas przy dzieciach nie wiadomo kiedy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-) Zgadza się, po dzieciach widać najbardziej jak czas leci - tak szybko rosną - tylko my wiecznie młode i piękne :D

      Usuń
  6. :) Dużo zdrówka dla Młodego! i niech prześcignie wiatr na tym rowerze;)
    STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  7. To mamy rówieśników, tylko moja jest z października. Zdrowia i spełnienia marzeń dla synka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :-))) Dziękujemy za życzenia :-)

      Usuń
    2. I ma fajnie, nie musi iść jako 6 latka do szkoły ;)))

      Usuń
  8. Dla Mlodego duzo radosci z zycia i samych pieknych chwil oraz oczywiscie spelniena najskrytszych marzen. Dla rodzicow tego aby zawsze czli sie dumni z synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, dziękujemy :-)) Dumni jesteśmy zawsze, każdego dnia :-)

      Usuń
  9. Sto lat Solenizancie :D Niech uśmiech nie schodzi Ci z twarzy, marzenia się spełniają, a dzieciństwo trwa jak najdłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat ! Wszystkiego najlepszego ivduuużo uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat! Piękny chłopak! Ja też uważam, że dzieci zmieniają życie na lepsze :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :-) Miło, że jesteś tego samego zdania :-) Szkoda, że nie wszyscy tak uważają ;) Ale co kto ... ;)

      Usuń
  12. Rower pierwsza klasa :) Wszystkiego najlepszego dla synka!!!!!! zdrówka i mnóstwo radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak! Bolid zasuwa, że aż strach :-)) Dziękujemy za życzenia :-)

      Usuń
  13. Najpiękniejsze życzenia dla solenizanta i bez wątpienia dla szczęśliwych rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam, że się spóźniam z życzeniami, ale życzę synkowi wszystkiego co najlepsze. Zdrowia i cudownej zabawy! Oby dzieciństwo trwało jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, czas nieważny :-) Dziękujemy pięknie za życzenia :-)

      Usuń
  15. Spóźnione ale najserdecznie 100 lat! Rośnij Bartek duży i mądry, rodzicom na pociechę (i na siwe włosy).

    OdpowiedzUsuń
  16. Chłopaku, ile Ty radości przynosisz! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiał być bardzo szczęśliwy widząc taki super prezent. Sto lat i udanej imprezy w sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był i to bardzo, tym bardziej, że jak pisałam wybrał sobie sam choć pojęcia nie miał, że go kupiliśmy. Ciągle myślał, że się zastanawiamy i wspominał jak bardzo marzy mu się ten żółty właśnie rower a tutaj niespodzianka :-) Ta radość bezcenna :)

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta :)
    Naslonecznej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat dla Bartusia, dużo szczęścia, zdrówka i żeby nigdy nie opuściła go pogoda ducha i zawsze był takim radosnym chłopcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze! Uśmiechu na twarzy każdego dnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego dla Bartka i oczywiście dla Mamy i Taty, w końcu jest Waszym dziełem! Żeby zawsze sprawiał Wam tyle radości i żebyś nigdy nie zapomniała tego zapachu :)
    ps Bartek jest starszy od mojego syna o miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma chyba takiej możliwości, bym ten zapach i dotyk zapomniała :-)
      Dziękujemy za życzenia :-)) To mamy równolatków :-) Będę pamiętała za miesiąc ;)

      Usuń
  22. Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo, najserdeczniejsze życzenia! wszystkiego najlepszego, zdrowia mnóstwo, nieprzerwanej chęci do odkrywania świata i czerpania radości z każdego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat, sto lat! I więcej takich genialnych pomysłów, które Mama mogłaby tutaj nam zapisywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to możemy być raczej spokojni :D i dziękujemy :)

      Usuń