poniedziałek, 10 sierpnia 2015

jesteśmy :-)

Nie, nie - takich długich wakacji nie mieliśmy, tak jakoś wyszło, że nas tutaj na blogu nie było - wybaczcie :)

Wakacje, choć wspaniałe mają to do siebie, że szybko się kończą, ale grunt, że w ogóle były -trzeba szukać pełnej połowy szklanki :-)))

Odwiedziliśmy nasze ukochane Tatry Zachodnie po Słowackiej stronie. Z Młodym po szczytach się nie szlajaliśmy, raczej dolinki i takie tam ;) Byliśmy również w gościach na włościach u wujostwa Młodego :-)








Młodemu podobało się wszędzie, najbardziej chyba jednak na wsi, choć niestety byliśmy wcześniej niż zwykle i nie załapał się na żadnego "Heńka" czyli kombajnu w akcji ale za rok już wszystkie je dorwiemy :-)))

Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i dobrze się trzymacie - choć w takie ciepła afrykańskie to trudno się trzymać czegokolwiek ;-)





22 komentarze:

  1. Kombajnów całe mnóstwo widzieliśmy na polach, można by powiedzieć, że w Polsce hoduje się tylko kukurydzę i baloty, bo nic więcej nie zostało. Nawet dożynki mamy za tydzień!
    Co tam, że wakacje się skończyły - najważniejsze, że były! My ciągle przed :) Na razie wyrywamy weekendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to też kombajny spotykamy gdzieś po drodze, ale to nie to samo jednak :)) Do kukurydzy i balotów dodałabym słoneczniki - nie wiem czy mają rolnicy dotację czy co, ale w tym roku morze słoneczników zauważyłam :)
      My od powrotów też wyrywamy weekendy :)
      W każdym razie - udanych wakacji życzę już teraz :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Byłam raz w Tatrach Słowackich i zauroczyły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w sobie coś takiego, że człowieka powala :)

      Usuń
  3. Góry <3
    Piękne zdjęcia, super że odpoczęliście :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy wypoczynek jest w cenie :) góry, wieś i spokój to moje klimaty :) a kombajny nie uciekna i na pewno uda Wam się je dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też marzę o tym żeby pokazać mojemu synkowi wieś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziecie mieć możliwość to koniecznie, to super sprawa :-) Choć prawdziwą miłością Młody zapałał dopiero chyba jak miał 2,5 roku :)

      Usuń
  6. wiejskie wakacje są absolutnie wyjątkowe :) po zdjęciach widać, że wypad bardzo udany :) gorąąąąące pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i taki był :-) Zdjęć miliony, nie chcieliśmy zanudzać :)

      Usuń
  7. Już myślałam, że te wakacje całkiem Was wciągnęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie :)) a gdzie Ciebie wciągnęło z blogiem? :))

      Usuń
  8. Uwielbiam góry, mam nadzieję że niebawem odwiedzimy.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Wróciliście! W dodatku ze zdjęciami. ;)

    OdpowiedzUsuń